Montag, 16. August 2021

Byť či nebiť

 D  Dodatok:

Es gab 430 Berichte über den Pfizer / BioNTech-Impfstoff, darunter einen Todesfall. Unter den gemeldeten vermuteten schwerwiegenden Nebenwirkungen gab es einen anhaltenden Anstieg des Blutdrucks, meist bei Patienten, die wegen Bluthochdruck, Präkollaps Status, Kollaps, Impfversagen, aber auch beispielsweise Schlaganfall behandelt wurden.


Es gab 79 schwerwiegende Wirkungen mit Moderna-Impfstoff, darunter ein Todesfall. Zu den gemeldeten vermuteten schwerwiegenden Nebenwirkungen gehören vorübergehende Lähmungen, anhaltender Blutdruckanstieg, Thrombose, Kollaps, Lungenembolie oder beispielsweise Schlaganfall.


To všetko mal som a mám, čiže ak na štepenie-očkovanie sa dám, 

(nie som v tom sám!)

so zdravím z prinútenia sa hrám!

Veľa ľudí sa ako chlap na ockovanie dá

bo rado sa niekto na oteckov hrá…

sú to ľudia málo mysliaci

či obyčajní...ftáci? (Alebo "čur..."?)


PS

Viete Vy vôbec prečo som sa stal takzvaný “umelec”?

Prečo nie technický inžinier,

hoci bol som vzorný pionier?

Lebo nevinná očkovacia ihla s vakcínou tubery

namiesto maturity gymnázia uvrhla ma na dlhý čas do diery,

do tmy choroby, ktorá podrazila mi normálne triezve nohy,

odkiaľ som nevyliezol z ožraneckej umeleckej pohody!

Preto som išiel na “šupku”

hoci som nevedel a dodnes neviem nakresliť ani len rybičku gupku!

Vďaka očkovacej vakcíne

namiesto štúdia skončil som pri víne,

zalievajúc ten vnútorný oheň ničnerobenia, ktorý ma hrial,

aby bezcenným darmožráčom som sa stal…

Na kolena, ty neočkovaný hriešnik! Ohrozuješ stádo, ty sebecký kacír!


Mám sa dať teda opäť očkovať?

Akú novú hru by som teda teraz starý mohol v rakvi hrať?


Poraď múdry čitateľ, poraď, pôjdeme sa na piesoček pohrať...


1 Kommentar: