Sonntag, 17. Oktober 2021

rozchod, rozvod, rozluka

 "Jihomoravské bílé" bude do pivníc královských povolené. K plnému pôžitku je však požadovaný tuk (masť, "sádlo") na výborný krajec chleba s nasekanou cibuľkou natretý, od p. Grieben. Lebo "grieben" v zemi kráľovej artikel nedostupný jest a my radi chceme ho jesť!


NB: V nádeji, že panna Aksiňja znovu opakované zanedbanie háčku v slove "grieben" 

tolerovať bude…


Axina16. října 2021 9:26
Informace zejména pro Tlustjocha:

de Bile opět záměrně zkurvil mé jméno.
Pro nás dva (mne a jeho) tu není dost místa.
Díky za všechny prima rébusy! Měj se fajn :-)

 

Je mi veľmi ľúto, že sa Axina cíti dotknuá. Nič som zámerne nerobil, len zvyku - mám švagrinu Aksiňu, - takže zo zvyku a nie so zámerom. Čo je na tom také hrozné?

Len nech prosím zostane ona, odchádzam radšej ja, som predsa gentleman! God-bye a veľa úspechu...Dr Max. de Bile


Asociácia p.Grebeňa som poplietol s Gribenom - ergo "škvarkami"


r Max. de Bile16. října 2021 11:01

Este napodsled - oprava: Grieben su skvarky, sorry. (Greben v slovanskych reiach napr. Bergkamm a pod.)


 M mobilná električka pri Zoo v Curychu - jej poslanie je pojazdné očkovnie, ale väčšinou "zejvá prázdnotou"...

Zase nám ten dobre myslený pokus nevyšiel, tá električka nám ušla pred nosom...


rozchod, rozvod, rozluka - srde mi z toho popukà!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen