Donnerstag, 19. November 2020

návrh na okná v basketbalovom chráme

 Ako zabudnúť na tvoje boky

ako pri trojskoku na tri kroky

v basketbale nesmieš ani jeden

aj v chôdzi myslím ako ťa jebem


ruky sa zahryznú okolo drieku

čachtická pani sa nekúpala len v mlieku

aby som sa na tvojej hodvábnej nad vodou udržal

na tých bokoch som sa kŕčovito pridŕžal


ako pod vodou topil som sa v tebe od slasti

ako klobáska na rozpálenej panvici cvrkoce vo vlastnej masti

ako suché raždie láme sa praská pod nohami

nevedela si čo počnúc s rukami


tak podnikla si tie kroky pozdvihla boky

basketbalová hviezda bola si

nebol to tentoraz trojskok nepadol kôš sudca odpískal nám kroky

voľnou rukou svoje medzi nohy siahla a tam dala si…

Hral som pomaly ako voš

nehodila si si ani koš

však nebola to len moja chyba - hral som bystro ako ryba

hneď koše hádzala si ako divá


Kam podeli sa za tie roky 

všetky tie zatlčené cvoky

vyťahal ich niekto z tej starej boty

keď vyzliekal nás do nahoty?


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen